بهترین سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی و امکانات آن | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

بهترین سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی و امکانات آن

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 17882 بازدید
بهترین سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی و امکانات آن

درخواست مردم برای استفاده از خدمات اینترنتی باعث شده تا روز به روز به شمار اپلیکیشن های بروز که هر کدام خدمات خاصی را به مردم ارائه می کنند، افزوده شود. ملکیتا نیز در همین راستا اقدام به راه اندازی یک سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی کرده است که امکانات بسیار متنوعی را به مردم ارائه می کند. اگر متقاضی دریافت خدمات ملکی و ساختمانی هستید، اما نمی توانید به خوبی با سایت های اینترنتی ارتباط برقرار کنید، سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی اینجاست تا بهترین خدمات را به شما ارائه کند.

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی چیست؟

تصور کنید که گوشی تلفن همراه خودتان را در دست گرفته اید و به یک بازار مسکن به صورت یکجا دسترسی دارید. به نظر شما لذت بخش نیست که بدون نیاز به مراجعه حضوری به بازار املاک دسترسی داشته باشید؟ حالا تصور کنید که این امکانات به بهترین شکل و به صورت جامع به شما ارائه شوند. به طوری که دیگر نیازی به دریافت خدمات جدید نداشته باشید. همه این ویژگی ها در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی یافت می شوند.

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی، یک اپلیکیشن جامع و کامل است. دلیل نام گذاری این اپلیکیشن به نام سوپر اپلیکیشن، امکاناتی است که توسط این برنامه به مردم و کسب و کارها ارائه می شود. در واقع، از نظر امکانات این برنامه ها یک سر و گردن از برنامه های دیگر بالاتر هستند. به عنوان یک مشتری که نیاز به دریافت خدمات در حوزه املاک دارید، می توانید از امکانات این سوپر اپلیکیشن استفاده کنید. به عنوان فروشنده نیز می توانید بسیاری از خدمات خود را در این برنامه ها ارائه نمایید.

بهترین سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی کدام است؟

با توجه به اینکه بازار مسکن یکی از پرتقاضاترین بازار را به خود اختصاص داده است، بسیاری از برنامه نویسان اپلیکیشن تلاش کرده اند که اپلیکیشن های بروز و جدیدی را ارائه کنند که از هر نظر امکانات فوق العاده ای دارند. اما به همه این اپلیکیشن ها نمی توان سوپر اپلیکیشن گفت. زمانی یک برنامه می تواند امکانات فوق العاده ای داشته باشد که برنامه نویس آن برای طراحی تک تک امکانات وقت و زمان گذاشته باشد.  

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که در زمینه املاک طراحی شده است. این اپلیکیشن تمامی امکاناتی که برای یک اپلیکیشن حرفه ای در زمینه املاک مورد نیاز می باشد را به مشتریان خود ارائه می کند. هم کسب و کارها، هم خریداران ملک و املاک می توانند از طریق این برنامه به خدمات خوبی برسند. مهم ترین مزیت اپلیکیشن ملکیتا، پوشش سراسری آن است. در واقع همه مردم در هر نقطه از کشور ایران می توانند از خدمات این برنامه استفاده کنند.

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی

دانلود سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا نسخه اندروید

نمی توان این موضوع را انکار کرد که بخش اعظمی از مردم کشور ایران از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از برنامه نویسان اولین نسخه از یک اپلیکیشن را برای گوشی های اندرویدی راه اندازی کنند. سپور اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا نیز دارای یک نسخه اندروید است که امکانات بسیار خوبی را به مردم ارائه می کند.

در صورتی که دارای گوشی و تبلت های اندرویدی هستید و نیاز به یک اپلیکیشن جامع در زمینه املاک دارید، می توانید اقدام به دانلود اپلیکیشن ملکیتا در نسخه اندروید کنید. در نسخه اندروید امکانات بسیار متنوعی به شما ارائه می شود. برخی از این امکانات بدون نیاز به ثبت نام قابل دریافت و دسترسی هستند؛ اما برای دسترسی به برخی از امکانات ملکیتا باید در اپلیکیشن ثبت نام کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ملکیتا نسخه ios

افرادی که دارای گوشی های آیفون هستند و نسخه سیستم عامل گوشی های آن ها IOS می باشد، می توانند اقدام به دانلود سوپر اپلیکیشن ملکیتا نسخه ios کنند. البته متاسفانه هنوز این نسخه راه اندازی نشده است. بنابراین، افرادی که دارای گوشی های آی او اس هستند، می توانند از طریق دو روش از خدمات ملکیتا استفاده کنند. اولین روش مراجعه به سایت ملکیتا و استفاده از خدمات سایت در گوشی تلفن همراه است. دومین روش هم مراجعه به نسخه وب اپلیکیشن ملکیتا و استفاده از خدمات این نسخه می باشد.

تیم ملکیتا در تلاش هستند که در آینده ای نزدیک، نسخه آی او اس سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا را طراحی کنند تا تمامی مردم بدون هیچ محدودیتی بتوانند از امکانات این اپلیکیشن در گوشی های هوشمند خود استفاده نمایند. 

دانلود سوپر اپلیکیشن ملکیتا نسخه ویندوز

بسیاری از مشاورین املاک در آژانس ها عادت به استفاده از گوشی برای ثبت آگهی و یا پاسخگویی به مخاطبین خودشان ندارند. در این شرایط می توان با خیالی راحت از خدمات و امکانات موجود در اپلیکیشن ملکیتا نسخه ویندوز استفاده کرد. البته در حال حاضر هیچ فایل نصبی برای استفاده روی لپ تاپ و ویندوز طراحی نشده است. تنها راه استفاده از ملکیتا برای افرادی که نیاز به نرم افزار این سایت را دارند، استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ملکیتا می باشد.

برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ملکیتا در ویندوز، فقط کافیست که یکی از مرورگرهای خود را باز کنید و پس از ورود به اپلیکیشن ملکیتا نسخه وب، از خدمات این برنامه استفاده کنید. امکاناتی که در نسخه وب و نسخه اندروید ارائه می شوند، کاملا مشابه هستند. فقط نحوه کار کردن و دسترسی به آن ها با هم متفاوت است.

دانلود سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا

آیا امکان استفاده از سوپر اپلیکیشن ملکیتا به صورت آفلاین وجود دارد؟

یکی از سوالات رایجی که در میان افراد پس از نصب سوپر اپلیکیشن ملکیتا پیش می آید، این است که می توانند از این برنامه به صورت آفلاین استفاده کنند؟ تمامی آگهی ها، قیمت ها و مواردی که در اپلیکیشن ملکیتا درج می شوند، بروز و آپدیت شده هستند. بدیهی است که برای آپدیت آن ها نیاز به اینترنت می باشد. بنابراین، این اپلیکیشن به هیچ وجه به صورت آفلاین و بدون اینترنت امکاناتی را به شما ارائه نمی کند.

تنها راه استفاده از سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، باز کردن اینترنت گوشی یا وای فای می باشد. پس از اینکه اینترنت گوشی تلفن همراه باز شد، برنامه راه اندازی می شود و می توانید از امکانات برنامه استفاده نمایید.

سوپر اپلیکیشن ملکیتا به صورت آفلاین

مزایای استفاده از سوپر اپلیکیشن ملکیتا

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا یکی از برنامه های آنلاین است که خدمات بسیار متنوعی را به مشتریان ارائه می کند. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن ها که خدمات محدودی را در زمینه املاک ارائه می کنند، این اپلیکیشن کاملا تخصصی است. بنابراین، هر اطلاعاتی که مرتبط به املاک باشد و هر آگهی که به این موضوع مرتبط باشد، از طریق این اپلیکیشن قابل بررسی می باشند، بنابراین، از جمله مزایای استفاده از این سوپر اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسترسی راحت به امکانات برنامه ملکیتا

دسترسی راحت به تمامی آگهی های منتشر شده در زمینه املاک

امکان ثبت آگهی آنلاین با اطلاعات جامع

امکان انتخاب بازاریاب برای فروش بهتر ملک و محصولات ساختمانی

پوشش سراسری ملکیتا برای تمامی مردم کشور ایران

امکان ایجاد ارتباط میان فروشنده و خریدار بدون هیچ واسطه ای

دسترسی راحت به قیمت های مصالح و ملک برای داشتن خریدی به صرفه تر

صرفه جویی در هزینه و زمان با کمک اپلیکیشن ملکیتا و امکانات آن

امکان جذب مشتری بیشتر با احراز هویت الکترونیکی در ملکیتا

  •  

    فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

    فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
     

    تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

    آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
     

امکانات شگفت انگیز سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، یک اپلیکیشن با امکانات جامع است که توانسته با امکانات خودش نیازهای مردم را برطرف کند. امکانات جذاب این اپلیکیشن شما را برای مراجعه به سایت های اینترنتی بی نیاز می کند. بنابراین، می توانید با خیالی راحت از امکانات شگفت انگیز این سوپر اپلیکیشن استفاده کنید و نیازهای خود را در حوزه املاک برطرف نمایید. در ادامه مقاله با برخی از امکانات این برنامه آشنا می شوید. بدیهی است که این امکانات هم برای نسخه اندروید و هم برای نسخه وب قابل دریافت می باشند.

سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا روز به روز در حال پیشرفت می باشد. به طوری که به امکانات این اپلیکیشن افزوده خواهد شد. بنابراین، امکانات این سامانه به مواردی که در ادامه بیان می کنیم، محدود نخواهند شد. در آینده ای نزدیک امکانات این برنامه پیشرفته تر و بروزتر می شوند.

ثبت نام و احراز هویت برای کسب و کارها

همه کسب و کارهایی که نیاز به دریافت خدمات از ملکیتا را دارند، باید حتما از طریق سایت یا اپلیکیشن ملکیتا ثبت نام خود را انجام دهند. یکی از امکانات سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، ثبت نام است. کلیه کسب و کارها و مشاغل ساختمانی، می توانند مراحل ثبت نام خود را از طریق این سوپر اپلیکیشن انجام دهند. این موضوع مزیت بزرگی برای برنامه ملکیتا محسوب می شود. چون دیگر افراد نیازی به مراجعه به سایت اینترنتی ملکیتا نخواهند داشت.

احراز هویت در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، یکی از خدماتی است که هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل انجام است. اگرچه احراز هویت در برنامه اجباری نیست؛ ولی افرادی که می خواهند به درآمد عالی برسند، می توانند برای جذب مشتریان بیشتر مراحل احراز هویت خودشان را در این اپلیکیشن انجام دهند.

امکانات سوپر اپلیکیشن ملکیتا

ثبت آگهی آنلاین

ثبت آگهی آنلاین یکی از خدمات حرفه ای در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا است. کلیه افرادی که نیاز به ثبت آگهی در اینترنت را دارند، می توانند به این اپلیکیشن مراجعه کنند و آگهی های خودشان را از طریق این برنامه ثبت کنند. بدیهی است که تنها آگهی های قابل ثبت در اپلیکیشن ملکیتا هستند که مربوط به املاک باشند.

با ثبت آگهی آنلاین می توانید به درآمد عالی در ملکیتا برسید. کلیه مراحل مربوط به ثبت آگهی از طریق این اپلیکیشن قابل انجام است. بنابراین، افراد به سادگی می توانند از عکس های گرفته شده در گوشی خودشان در آگهی استفاده کنند و یک آگهی حرفه ای و بدون نقص را در برنامه ملکیتا منتشر کنند.

مشاهده بازاریاب های برتر ملکیتا

بازاریابی یکی از امکاناتی است که از سوی سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا به مردم ارائه می شود. در واقع هم بازاریاب ها می توانند از این خدمات استفاده کنند، هم اینکه خود کسب و کارها می توانند برای فروش بهتر و کسب درآمد بیشتر از طریق بازاریاب های ملکیتا اقدام کنند. یکی از امکانات فراهم شده در اپلیکیشن ملکیتا، مشاهده بازاریاب های برتر است.

برخی از بازاریاب ها در ملکیتا فعالیت بسیار خوبی داشته اند و توانسته اند نظر مردم و کسب و کارها را به خود جلب کنند. این بازاریاب ها در گروه بازاریاب های برتر قرار گرفته اند که هم امکانات خوبی را به مردم ارائه می کنند، هم می توانند باعث رشد کسب و کارها شوند. لیست این بازاریاب ها در بخش بازاریاب های برتر ملکیتا قابل مشاهده است. بنابراین، افرادی که قصد انتخاب یک بازاریاب برای کسب و کار خودشان را دارند، می توانند از طریق کدهای بازاریاب های معروف اقدام کنند.   

ارتباط با واتس آپ ملکیتا به صورت مستقیم

شاید در حین استفاده از سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی با مشکلات خاصی مواجه شوید و نیاز به ارتباط گرفتن با کارشناسان ملکیتا را داشته باشید. خوشبختانه در این اپلیکیشن این امکان برای شما عزیزان فراهم شده است. می توانید با لمس گرفتن گزینه ارتباط با ملکیتا به صورت مستقیم با کارشناسان در ارتباط باشید. همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال در مورد عملکرد ملکیتا، می توانید با کارشناسان این سامانه در ارتباط باشید.

خدمات سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی

ارتباط با فروشنده و مشاهده چت ها

یکی از امکانات موجود در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، ارتباط با فروشنده است. کلیه مشتریانی که نیاز به خرید یک محصول و یا دریافت خدمات خاص دارند، می توانند با فروشنده از طریق چت ارتباط بگیرند. تمامی چت ها در بخش چت اپلیکیشن قابل مشاهده می باشند. بنابراین، مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، با فروشنده ارتباط بگیرند.

ایجاد ارتباط آنلاین و رایگان میان فروشنده و خریدار، باعث شده تا بسیاری از مردم بتوانند خرید مطمئن تری را در ملکیتا تجربه کنند. بنابراین، اگر به عنوان مشتری در سایت ملکیتا ثبت نام کرده اید، فقط کافیست که با فروشنده ارتباط بگیرید و بهترین خدمات را از طریق فروشنده دریافت کنید.

جستجوی ساده آگهی های منتشر شده

یکی از امکانات سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، جستجوی ساده آگهی های منتشر شده از طریق این اپلیکیشن است. آگهی های منتشر شده در این اپلیکیشن به چندین دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که هر کدام دارای آگهی های مختلفی می باشند. جستجوی ساده این آگهی ها با لمس یک گزینه در اپلیکیشن ملکیتا انجام می شود، فقط کافیست که به بخش آگهی ها مراجعه کنید و یکی از گزینه های زیر را انتخاب نمایید.

  • همه آگهی ها

اگر به بخش همه آگهی ها در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی مراجعه کنید، می توانید همه آگهی های موجود را بررسی کنید. در واقع در این بخش هر آگهی که در زمینه املاک ثبت شده باشد، قابل مشاهده است.

  • املاک و مستغلات

آگهی های مربوط به املاک و مستغلات جزء آگهی های پربازدید در ملکیتا محسوب می شوند. این آگهی ها شامل آگهی های مربوط به خریدوفروش املاک و رهن و اجاره آن ها می باشند. با توجه به اینکه در سراسر کشور معاملات مربوط به خرید و فروش و رهن واجاره ملک به وفور انجام می شود، این بخش از اپلیکیشن ملکیتا بسیار پربازدید است.

  • مصالح ساختمانی

آگهی های مربوط به فروش مصالح ساختمانی، از جمله اگهی های پربازدید در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی است که مزایای خاص خودشان را به دنبال دارد. به ویژه اینکه معمولا قیمت مصالح ساختمانی در این اپلیکیشن به صورت رقابتی ارائه می شود تا مردم بتوانند در هزینه های خودشان صرفه جویی کنند.

  • تاسیسات و تجهیزات

یک سری از آگهی های منتشر شده در سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی ملکیتا، آگهی های مربوط به تاسیسات و تجهیزات هستند. این آگهی ها شامل اطلاعات مختلفی مانند فروش تجهیزات ساختمانی، تاسیسات برقی و مکانیکی هستند. بنابراین، مهندسین ناظر و افرادی که نیاز به خرید این تجهیزات دارند، می توانند از طریق آگهی های منتشر شده در ملکیتا اقدام به خرید آن ها کنند.

  • مشاغل ساختمان

دسته ای از آگهی های منتشر شده در ملکیتا، مربوط به مشاغل ساختمان هستند. کلیه مشاغلی که در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کنند، می توانند در ملکیتا ثبت آگهی کنند. افرادی که نیاز به دریافت این خدمات دارند نیز می توانند از امکانات اپلیکیشن ملکیتا برای مشاهده اگهی های مختلف استفاده نمایند.

اپلیکیشن ملکی ملکیتا

همین حالا اپلیکیشن ملکی ملکیتا را دانلود کنید!

اگر به دنبال استفاده از اپلیکیشنی خاص در زمینه املاک هستید تا بتوانید تمامی خدمات مربوط به خرید و فروش ملک، رهن و اجاره و ... را بدون دردسر انجام دهید، می توانید اپلیکیشن ملکیتا را دانلود کنید. طبق خدماتی که به شما توضیح دادیم، این اپلیکیشن به یک اپلیکیشن حرفه ای در زمینه املاک تبدیل شده است. از طرفی آنقدر استفاده از این نرم افزار ساده است که می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید.

برای دانلود سوپر اپلیکیشن ملکی و ساختمانی، می توانید به سایت ملکیتا مراجعه کنید و اقدام به دانلود این اپلیکیشن نمایید. اپلیکیشن ملکیتا به واسطه داشتن امکانات فوق العاده، توانسته محبوبیت بسیار زیادی در میان کسب و کارهای فعال در حوزه املاک پیدا کند. پس همین حالا دست به کار شوید و این اپلیکیشن را با خدماتی که در آینده ای نزدیک بروزرسانی خواهند شد، دانلود کنید.

 

 

 

 

همراهان همیشگی ملکیتا لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیر همین مقاله کامنت کنید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support