لیست قیمت آپارتمان در اصفهان (5 عامل موثر روی آن) | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

لیست قیمت آپارتمان در اصفهان (5 عامل موثر روی آن)

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

5 ماه پیش 14305 بازدید
لیست قیمت آپارتمان در اصفهان (5 عامل موثر روی آن)

اصفهان جزء شهرهایی است که در سال های اخیر شاهد رشد خانه های آپارتمانی بوده است. شاید در برخی از شهرها خانه های آپارتمانی بیش از قبل ساخته شده باشند، اما در کلان شهری مانند اصفهان که روز به روز در حال پیشرفت بیشتر است، بیشتر از شهرهای دیگر شاهد رشد ساخت آپارتمان های مسکونی هستیم. یکی از ابهامات رایجی که در میان خریداران خانه و آپارتمان در اصفهان وجود دارد، قیمت آپارتمان در اصفهان است. به طور کلی، عوامل زیادی می توانند روی قیمت آپارتمان در اصفهان تاثیر بگذارند که در ادامه این مقاله قصد داریم آن ها را به طور دقیق بررسی کنیم. بنابراین، اگر قصد خرید آپارتمان در اصفهان را دارید، ولی قیمت این خانه ها شما را نگران کرده است با ما همراه باشید.

لیست قیمت آپارتمان در اصفهان (5 عامل موثر روی آن)

دراین مقاله چه می‌خوانیم؟


اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت در کشور ایران است. قبل از سال 1370 و 1380، بسیاری از خانه های موجود در این شهر به شکل ویلایی بودند؛ اما با رشد جمعیت و نیاز مردم به خانه های جدید دیگر ساخت خانه های ویلایی به صرفه نبود. همین موضوع باعث شد تا خانه های آپارتمانی بیشتری ساخته شوند. به طوری که در حال حاضر به ندرت می توانیم خانه های ویلایی را در شهر اصفهان مشاهده کنیم. مگر در محله های قدیمی که هنوز خانه های ویلایی به خانه های آپارتمانی تبدیل نشده اند.

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید، بهترین راه برای خانه دار شدن شما خرید آپارتمان است. آپارتمان ها به دلیل داشتن امکانات خوب و امنیت بالا، می توانند برای هر فردی گزینه خوبی محسوب شوند. به ویژه اینکه قیمت آپارتمان در اصفهان نسبت به خانه های ویلایی مناسب تر می باشد. بنابراین، همه افراد با هر بودجه ای می توانند آپارتمان های مسکونی در اصفهان را بخرند. به شرطی که کمی در اینترنت و آژانس های املاک جستجو کنند تا بهترین آپارتمان را خریداری نمایند.

قیمت آپارتمان در اصفهان

قیمت آپارتمان در اصفهان ابهام بسیاری از افرادی است که قصد خرید خانه در اصفهان را دارند. به طور کلی، قیمت آپارتمان ها بر اساس عوامل زیادی تعیین می شود. محاسبه قیمت آپارتمان در استان اصفهان می تواند کمی دشوار باشد. به خصوص اینکه حتی قیمت هر متر آپارتمان در یک محله با یک محله دیگر فرق می کند.

بازه قیمتی مشخصی نیز برای قیمت آپارتمان در اصفهان وجود ندارد. شما می توانید بر اساس نیاز خودتان آپارتمان های مسکونی لوکس و منحصر به فرد را بخرید، یا اگر بودجه کمی دارید به سراغ آپارتمان های ارزان اصفهان بروید. مهم این است که درک کنید قیمت آپارتمان در اصفهان بر اساس عوامل بسیار زیادی تعیین می شود.

پیشنهاد می کنیم که برای تعیین قیمت آپارتمان در اصفهان، به سایت های اینترنتی مراجعه کنید. در این سایت ها آگهی های فروش آپارتمان در اصفهان ثبت شده است. بر اساس آن ها و مشخصات هر یک از آپارتمان ها، دستتان می آید که قیمت آپارتمان در اصفهان چقدر است.

عوامل موثر روی قیمت آپارتمان در اصفهان

عوامل موثر روی قیمت آپارتمان در اصفهان

برای اینکه درک بهتری از قیمت آپارتمان در اصفهان داشته باشید، باید بدانید که چه عواملی روی قیمت این آپارتمان ها تاثیر می گذارند. فارغ از عواملی که در ادامه توضیح می دهیم، شرایط دیگری مانند قیمت ارز و دلار، نوسانات قیمت بازار و شرایط جامعه نیز روی قیمت آپارتمان ها تاثیر می گذارند. اما این عوامل روی قیمت همه آپارتمان ها موثر هستند، نه قیمت یک آپارتمان در یک محله خاص.

  1. قدمت ساخت آپارتمان

یکی از عواملی که روی قیمت آپارتمان در اصفهان تاثیر می گذارد، قدمت ساخت است. آپارتمان های مسکونی در اصفهان می توانند نوساز و یا چندین سال ساخت باشند. قیمت یک خانه آپارتمانی نوساز یا به اصطلاح کلید نخورده بسیار بالاتر از قیمت آپارتمان های قدیمی است.

هر چقدر قدمت ساخت آپارتمان بالاتر رود، احتمال خرابی بخش هایی از خانه نیز افزایش پیدا می کند. البته خرید یک خانه آپارتمانی 5 تا 10 سال ساخت، نگرانی زیادی برای شما ایجاد نمی کند. به خصوص اگر آن خانه آپارتمانی با متریال های مقاوم و باکیفیت ساخته شده باشد.

  1. محله قرارگیری آپارتمان

محله و منطقه قرارگیری آپارتمان، تاثیر زیادی روی قیمت دارد. منطقه بالا شهر اصفهان جنوب شهر بوده و منطقه پایین شهر نیز شمال شهر است. بنابراین، قیمت آپارتمان در اصفهان در محله های جنوب شهر بسیار بالاتر از محله های شمال شهر است. این عامل مهم ترین عامل تغییر قیمت آپارتمان های مسکونی در اصفهان است. اما باید توجه داشت که محله قرارگیری آپارتمان نیز روی قیمت موثر است.

ممکن است قیمت آپارتمان های مختلف در یک منطقه از شهر با هم فرق کنند. دلیل این موضوع محله و امکاناتی است که در آن محله قرار داده شده است. به طور مثال اگر یک کوچه یا خیابان دارای امکانات رفاهی خوبی باشد، معمولا قیمت آپارتمان ها در آن کوچه نیز بالاتر است. یا اینکه آپارتمان هایی که نزدیک خیابان اصلی قرار گرفته اند، قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان های مسکونی دارند که در داخل کوچه قرار دارند. بنابراین، خیالتان را راحت کنیم، چون محله قرارگیری آپارتمان می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت داشته باشد.

  1. نوع متریال های استفاده برای ساخت آپارتمان

یکی دیگر از عواملی که می تواند روی قیمت آپارتمان در اصفهان موثر باشد، نوع متریال استفاده شده برای ساخت آپارتمان است. متریال های مقاوم و باکیفیت، می توانند بهترین گزینه برای ساخت آپارتمان های مسکونی محسوب شوند. به ویژه اینکه طول عمر بالایی نیز دارند. ولی به هر حال به دلیل گران بودن هر کدام از آن ها، می توان گفت که قیمتشان روی قیمت نهایی آپارتمان موثر است. خانه های آپارتمانی لوکس که در بالا شهر ساخته می شوند، معمولا با متریال های بسیار مقاوم و گران قیمتی نیز ساخته شده اند. این موضوع باعث شده تا قیمت آپارتمان های مسکونی در بالا شهر به غیر از محله، تحت تاثیر این عامل نیز قرار گیرد.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 

برای خانه های آپارتمانی معمولی از متریال ها و مصالح ساختمانی معمولی نیز استفاده می شود. این موضوع می تواند قیمت آپارتمان های ساخته شده به فرم معمولی و با مصالح ساختمانی ارزان را پایین بیاورد. بنابراین، اگر یک آپارتمان در یک محله قیمت بالاتری نسبت به یک آپارتمان در یک محله دیگر داشت، می توانید دلیل را در نوع متریال و مصالح ساختمانی به کار رفته در آن ها بدانید.

  1. میزان ساخت و طراحی داخلی

قیمت آپارتمان در اصفهان بر اساس میزان ساخت و طراحی داخلی انجام شده در آن نیز محاسبه می شود. در حال حاضر، خانه های آپارتمانی در اصفهان به دو شکل فروش می روند. دسته اول خانه هایی هستند که به طور کامل ساخته شده اند و حتی رنگ و کاغذ دیواری نیز در داخل آن ها انجام شده است. در واقع می توانیم بگوییم که خانه قابل سکونت است. دسته دوم خانه هایی هستند که یا در حال ساخت اند یا اینکه ساخته شده اند، ولی طراحی داخلی در آن ها انجام نشده است. به طور مثال خانه کابینت آشپزخانه، رنگ یا کاغذ دیواری ندارد.

میزان ساخت و طراحی داخلی انجام شده روی قیمت آپارتمان در اصفهان تاثیر می گذارد. این موضوع به ویژه برای خانه های نوساز آپارتمانی صدق می کند. اگر در خانه های آپارتمانی دیوارپوش، کفپوش و ... به کار رفته باشد. یا اینکه کناف کاری و گچکاری حرفه ای انجام شده باشد، باید انتظار داشته باشید که قیمت آن کمی بالاتر از قیمت آپارتمان های معمولی باشد.

این در حالی است که قیمت آپارتمان در اصفهان که هنوز ساخته و طراحی داخلی نشده است، بسیار پایین تر است. البته شاید بتوانید این خانه ها را با قیمت پایین بخرید، اما موضوع اینجاست که برای طراحی و تکمیل خانه ها نیاز به صرف سرمایه دارید. تنها تفاوت اینجاست که می توانید بر اساس بودجه خودتان طراحی داخلی را انجام دهید و از متریال های ارزان قیمت یا متناسب با بودجه خود استفاده نمایید.

  1. متراژ آپارتمان

متراژ آپارتمان یکی دیگر از عواملی است که می تواند روی قیمت آپارتمان در اصفهان تاثیر بگذارد. قطعا همه ما می دانیم که قیمت آپارتمان به صورت متر مربع محاسبه می شود. یعنی ممکن است یک خانه برای هر متر مربع دارای ارزشی نزدیک بر 12 میلیون تومان باشد. حال همین خانه با متراژ 100 متر، با قیمت 1 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می رود.

قطعا برای شما قابل درک است که متراژ آپارتمان می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت بگذارد. هر چقدر متراژ بزرگ تر، قیمت آپارتمان های مسکونی نیز بیشتر هستند. البته باید در نظر داشت که همه عوامل ذکر شده مانند محله، قدمت ساخت و ... روی قیمت هر متر از آپارتمان تاثیر می گذارند. بنابراین، این عامل تغییر قیمت آپارتمان بیشتر تحت تاثیر عوامل دیگری است که در مورد آن ها صحبت کردیم.

آپارتمان ارزان در اصفهان

چطور آپارتمان ارزان در اصفهان بخریم؟

اگر قیمت آپارتمان در اصفهان برای شما مهم است، می توانید اقدام به خرید آپارتمان ارزان در اصفهان کنید. همانند تهران که گزینه های پیش روی شما برای خرید خانه بسیار زیاد است، در اصفهان نیز همین شکل است. شما می توانید برای خرید آپارتمان ارزان در اصفهان موقعیت های مختلفی را بررسی کنید. اما دیگر نباید رویای خانه های لوکس خیابان هزار جریب، کوی امام و مناطق مختلف دیگر اصفهان را داشته باشید. چون قیمت هر متر از خانه ها در این مناطق سر به فلک می کشد. همه افراد نیز از پس خرید خانه در این مناطق بر نمی آیند. برای خرید آپارتمان ارزان در اصفهان، می توانید از سه روش زیر کمک بگیرید.

  1. به دنبال خرید آپارتمان در اصفهان در محله های ارزان باشید

محله های ارزان قیمت در اصفهان کم نیستند. محله هایی که از هر نظر می توانند امکانات خوبی به شما ارائه کنند، ولی به دلیل اینکه در جنوب شهر قرار نگرفته اند، ارزان قیمت هستند. اگر به هر دلیلی نمی خواهید در محله هایی با سطح فرهنگ پایین زندگی کنید، می توانید محله های ارزان قیمت تر دیگری را نیز انتخاب نمایید.

در استان اصفهان مناطقی وجود دارند که از نظر قیمت ملک و املاک پایین تر از مناطق دیگر هستند. ولی هم خانه های لوکس و نوسازی دارند، هم بسیار حرفه ای طراحی شده اند. پس می توانید با خیالی راحت از این محله ها برای خرید خانه کمک بگیرید. فقط نیاز است که کمی در هنگام خرید صبور باشید تا بتوانید بهترین خانه آپارتمانی را در بهترین محله خریداری کنید.

لیست قیمت آپارتمان مسکونی در اصفهان

  1. متراژ خانه آپارتمانی مد نظرتان را پایین بیاورید

زندگی ما انسان ها به سمت فردی گرایی پیش رفته است. دیگر خبری از خانواده های بزرگ که هر شب جمعه دور هم جمع می شدند، نیست. شما می توانید با پایین آوردن متراژ خانه های آپارتمانی به دلیل داشتن جمعیت کم، هزینه های خودتان را کاهش دهید. خانه های آپارتمانی کوچک قیمت مناسب تری نسبت به خانه های آپارتمانی بزرگ دارند. اگر قیمت هر متر از خانه در اصفهان زیاد است، می توانید به دنبال خرید خانه هایی با متراژ کمتر باشید. در این صورت دیگر خیالتان راحت است که بهترین خانه آپارتمانی با کمترین هزینه را خریداری می کنید.

  1. اقدام به خرید آپارتمان های قدیمی کنید

برای خرید آپارتمان ارزان در اصفهان، نیازی نیست که به دنبال خانه های نوساز باشید. همانطور که اشاره کردیم، قیمت آپارتمان های نوساز نسبت به آپارتمان های قدیمی بسیار بیشتر است. بنابراین، شاید نیازی نباشد که با همان بودجه محدود خودتان، اقدام به خرید آپارتمان های نوساز کنید. یک آپارتمان با قدمت 5 تا 10 ساله می تواند انتخابی خوب برای شما باشد. حتی اگر بودجه خیلی محدودی دارید، می توانید آپارتمان های قدیمی تر را انتخاب کنید و با هزینه اندک داخل آن ها را بازسازی نمایید.

قیمت آپارتمان در اصفهان بر اساس قدمت آن ها محاسبه می شود. این موضوع می تواند تاثیر زیادی روی انتخاب شما داشته باشد. نیازی به رویابافی در مورد خانه های آپارتمانی کلید نخورده نیست. اگر هم آرزوی خرید خانه های نوساز را دارید، یا باید آن ها را با متراژ کوچک بخرید یا اینکه یک محله پایین تر را انتخاب کنید.

استعلام قیمت آپارتمان در اصفهان در ملکیتا

نحوه استعلام قیمت آپارتمان در اصفهان در ملکیتا

ملکیتا، مرجعی اینترنتی است که امکان دریافت خدمات مختلف را در زمینه املاک برای شما فراهم کرده است. اگر متقاضی دریافت خدمات اینترنتی برای خرید آپارتمان در اصفهان هستید، ملکیتا بهترین مرجع برای شماست. به خصوص اینکه این شرایط را برای فروشندگان فراهم کرده تا بتوانند در سامانه احراز هویت شوند. خریداران ملک نیز می توانند با خیالی راحت، از قیمت آپارتمان در اصفهان مطلع شوند و در صورت نیاز از این فروشندگان کمک بگیرند.

برای استعلام قیمت آپارتمان در اصفهان از طریق ملکیتا، کار سختی را در پیش ندارید. شما می توانید به سایت ملکیتا مراجعه کنید و موقعیت شهر خودتان را اصفهان انتخاب کنید. سپس، آگهی های مربوط به فروش خانه در اصفهان به شما نمایش داده می شود. موقعیت قرارگیری هر آپارتمان و قیمت کل یا هر متر آن به طور دقیق مشخص شده است. در این صورت می توانید آگهی های مختلف را با هم مقایسه کنید و از قیمت دقیق مطلع شوید.

در نظر داشته باشید که برای صحبت با فروشنده در ملکیتا، حتما باید دراین سامانه ثبت نام کننده باشید. در غیر این صورت یک سری امکانات محدود به شما ارائه می شود که برای شما کافی نیستند. پس برای استعلام و خرید آپارتمان در اصفهان از طریق ملکیتا، همین حالا در این سامانه ثبت نام خودتان را انجام دهید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را به شما ارائه می کنیم.

قیمت گذاری آپارتمان در اصفهان

قیمت گذاری آپارتمان در اصفهان در این سایت چگونه انجام می شود؟

سایت ملکیتا یکی از سایت هایی است که در زمینه املاک خدمات بسیار متنوعی را به هر یک از مردم در شهرهای مختلف ارائه می کند. قیمت گذاری آپارتمان در اصفهان در این سایت به صورت حرفه ای انجام می شود تا هر یک از مردم بتوانند با دغدغه اندک، بهترین آپارتمان ها را بخرند. دو نوع قیمت گذاری برای آگهی های آپارتمان در اصفهان در این سایت درج می شوند. نوع اول قیمت گذاری به صورت دقیق است. در این صورت قیمت هر متر خانه توسط فروشنده مشخص می شود. همچنین چون متراژ مشخص است، می توان قیمت کل خانه را نیز محاسبه کرد.

نوع دوم قیمت گذاری به صورت توافقی است. در این صورت فروشنده ترجیح می دهد که مشتری با او ارتباط بگیرد و قیمت را به صورت دقیق به مشتری اعلام کند. برای اینکه قیمت آپارتمان در اصفهان دستتان بیاید و متوجه شوید که کدام آپارتمان ها قیمت بالاتر و کدام یک قیمت پایین تری دارند، می توانید آگهی های دسته اول را بررسی کنید. ولی اگر یک خانه با قیمت توافقی چشم شما را گرفت، نگران نباشید. چون به راحتی می توانید با فروشنده آن ارتباط بگیرید و از قیمت آپارتمان مطلع شوید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه قیمت گذاری آپارتمان در اصفهان، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. به دلیل اینکه آپارتمان های مسکونی در اصفهان تنوع زیادی دارند، بازه قیمتی مشخصی نیز برای آن ها وجود نخواهد داشت. بهترین راه این است که به سایت ملکیتا مراجعه کرده و قیمت آپارتمان های مسکونی در اصفهان را با هم مقایسه کنید. در صورت داشتن ابهام و سوال در مورد قیمت ها، می توانید با فروشنده ارتباط بگیرید. البته کارشناسان ملکیتا اجازه انتشار آگهی با قیمت نامتعارف را به فروشنده نمی دهند. بنابراین، تا حد زیادی می تواند خیال شما از بابت این موضوع راحت باشد.

 

 

 

 

هموطنان عزیزلطفاًنظرات گرانبهای خودتان راباماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support