قرار گرفتن یک چهارم سکونتگاه ها در بافت فرسوده | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

قرار گرفتن یک چهارم سکونتگاه ها در بافت فرسوده

مجله خبری ملکیتا

نویسنده:مجله خبری ملکیتا

1 سال پیش 16339 بازدید
قرار گرفتن یک چهارم سکونتگاه ها در بافت فرسوده

به گزارش ملکیتا، چندی پیش مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفته بود در صورتی که تعداد بناهای ناپایدار به 2/7میلیون واحد رسیده، در طی 17 سال قبل تنها 210 هزار واحد پلاک فرسوده احیا شده است. رقمی که نشان می داد احیای بافت فرسوده باعقب ماندگی جدی روبروست.

هم اکنون سید محمد آیینی، معاون وزیر راه وشهرسازی  با اشاره به اینکه بافت های ناکارآمد ظرفیت بالایی برای تولید مسکن دارند گفته است: آمارها نشان می دهد با تخریب هر پلاک فرسوده به طور متوسط حداقل سه واحد جدید تولید می شود. او با بیان اینکه 166 هزار هکتار بافت ناکارآمد شهری در کشور شناسایی شده، بیان کرد: در بعضی محلات هدف بازآفرینی شهر تهران،شاهد تراکم بیش از 600نفر در یک محله هستیم و باید به سمت سبک سازی حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با یادآوری اینکه 2 میلیون و 700هزار بنای ناپایدار در بافت های فرسوده شناسایی شده است،گفت:می توان با ایده ها و طرح های جدید بناهای ناپایدار را نوسازی و مقاوم کرد. آئینی اضافه کرد: در حدود 110هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده در حال تولید و ساخت است که حدود 77 هزار واحد از این تعداد با تکیه بر دولت از راه اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت در دست ساخت است.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support