لیست قیمت آپارتمان در بوشهر (نوساز و قدیمی) | ملکیتا
تبلیغات

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!

لیست قیمت آپارتمان در بوشهر (نوساز و قدیمی)

دانستنی های املاک

نویسنده:کارشناس محتوا درملکیتا

3 ماه پیش 8907 بازدید
لیست قیمت آپارتمان در بوشهر (نوساز و قدیمی)

بوشهر جزء شهرهای بزرگ در جنوب کشور است که به دلیل داشتن جمعیت زیاد، توانسته پیشرفت های زیادی در زمینه آپارتمان سازی بکند. اگرچه بسیاری از خانه های این شهر هنوز هم ویلایی هستند، اما اگر به دنبال خرید خانه های نقلی هستید، می توانید اقدام به خرید آپارتمان در بوشهر کنید. احتمالا اولین سوالی که در ذهن شما برای خرید آپارتمان در بوشهر پیش می آید این است که قیمت آپارتمان در بوشهر چقدر است؟ عوامل زیادی می توانند باعث بالا یا پایین رفتن قیمت آپارتمان در استان بوشهر شوند. این شما هستید که می توانید با توجه به بودجه خودتان، بهترین آپارتمان های بوشهر را بخرید و یک زندگی آرام و بدون دردسر داشته باشید.

لیست قیمت آپارتمان در بوشهر (نوساز و قدیمی)

دراین مقاله چه می‌خوانیم؟


بوشهر جزء شهرهای سنتی است که معمولا خانه های مدرن و امروزی در آن کم دیده می شوند. اما در سال های اخیر به دلیل گسترش زندگی آپارتمان نشینی در کشور ایران، بسیاری از مهندسین ساختمان ساز در بوشهر نیز روی به ساخت آپارتمان های بزرگ و کوچک آورده اند.

اینکه آپارتمان در بوشهر گزینه بهتری برای خرید است یا خانه های ویلایی بستگی به عوامل بسیار متنوعی دارد و نمی توان به طور دقیق در مورد آن صحبت کرد. موضوع اینجاست که زندگی بسیاری از مردم بر پایه خانه های ویلایی بوده و هست. ولی به دلیل بالا رفتن قیمت خرید خانه های ویلایی و قدیمی تر شدن آن ها، خرید یک خانه ویلایی به صرفه نیست.

با توجه به قیمت آپارتمان در بوشهر و به صرفه بودن خرید آن نسبت به خانه ویلایی، توصیه کارشناسان این است که حتی برای سرمایه گذاری، مراحل خرید آپارتمان در بوشهر انجام شود. با این حال باز هم این نظر شخصی شماست که خانه های ویلایی را برای خرید و زندگی انتخاب کنید یا آپارتمان های نوساز و مسکونی را.

البته توجه به این موضوع خالی از لطف نیست که معمولا پس از خرید خانه های ویلایی، باید اقدام به بازسازی آن ها نیز کنید. بنابراین، مقداری از بودجه خودتان را نیز باید صرف این کار کنید تا بتوانید در آن خانه زندگی نمایید. در غیر این صورت شما هم باید خانه را خراب کنید و دوباره آن را از نو بسازید.

آپارتمان در بوشهر بهتر است یا خانه ویلایی؟

قیمت آپارتمان در بوشهر چقدر است؟

قیمت آپارتمان در بوشهر مانند قیمت آپارتمان در کلان شهرهای مختلف مانند تهران و اصفهان روز به روز در حال افزایش است. برخلاف باور بسیاری از مردم بوشهر در مورد اینکه قیمت آپارتمان در این شهر نباید از قیمت آپارتمان در کلان شهرهای مختلف تبعیت کند و بالا برود، باید بگوییم که به دلیل بالا رفتن قیمت خرید مصالح ساختمانی نباید انتظار داشته باشید که قیمت آپارتمان های مسکونی پایین بیاید. به خصوص برای آپارتمان های مسکونی که به تازگی ساخته شده اند، قیمت بسیار متفاوت است.

از طرفی به دلیل اینکه عوامل زیادی می توانند روی قیمت آپارتمان در بوشهر تاثیر بگذارند، نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که بازه قیمت خرید آپارتمان در بوشهر چقدر است. عوامل زیادی نیز می توانند روی این بازه قیمتی تاثیر بگذارند و آن را بالا و پایین ببرند. بهترین راه برای اطلاع از بازه قیمت آپارتمان در بوشهر، مراجعه به مراکز مشاور املاک و یا مشاهده آگهی های منتشر شده در سایت های مختلف است.

عوامل موثر روی قیمت آپارتمان در بوشهر

اگر قصد خرید آپارتمان در بوشهر را دارید، احتمالا می خواهید بدانید که قیمت آپارتمان چقدر است. به هر حال با توجه به سرمایه ای که برای خرید آپارتمان جمع کرده اید، این حق شماست که بدانید قیمت آپارتمان در بوشهر چقدر است و چگونه می توانید برای خرید آپارتمان در این شهر بودجه جمع آوری کنید.

عوامل زیادی وجود دارند که می توانند روی قیمت آپارتمان در بوشهر موثر باشند. متراژ خانه، نوع دکوراسیون داخلی، محله و منطقه جغرافیایی و عواملی از این قبیل که همگی روی قیمت آپارتمان در بوشهر موثر هستند و می توانند آن را بالا و پایین ببرند. در ادامه تک تک این عوامل را بررسی می کنیم تا شما بتوانید بر اساس بودجه ای که دارید، بهترین آپارتمان را در بوشهر خریداری کنید.

  • متراژ خانه

مهم ترین عاملی که روی قیمت آپارتمان در بوشهر تاثیر می گذارد، متراژ آن است. آپارتمان ها معمولا با ابعاد نقلی و کوچک ساخته می شوند و می توانند برای افرادی که بودجه کمی جهت خرید ملک دارند، گزینه خوبی باشند. از طرفی متراژ خانه روی قیمت خانه تا حد زیادی موثر است. چون به هر حال قیمت آپارتمان بر اساس هر متر مربع محاسبه می شود، قیمت آپارتمان های بزرگ نیز بیشتر از آپارتمان های کوچک و نقلی است.

البته نکته مهم اینجاست که برخی از آپارتمان ها حتی با اینکه متراژ زیادی دارند، اما به دلیل داشتن پرتی زیاد با قیمت مناسب تری به فروش می روند. بنابراین، متراژ خانه نیز می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد و باعث تغییر قیمت در آپارتمان های مسکونی در بوشهر گردد.  

  • نوع دکوراسیون داخلی و نحوه طراحی داخلی آن

طراحی داخلی آپارتمان در بوشهر می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت آپارتمان داشته باشد. هر چقدر کار بیشتری در داخل آپارتمان انجام شده باشد، قیمت آپارتمان در بوشهر نیز افزایش پیدا می کند. به طور مثال، خانه های آپارتمانی که نیمه ساخت هستند و یا در آن ها هیچ کمد دیواری، کابینت و ... به کار نرفته اند، قیمت مناسب تری نسبت به آپارتمان هایی دارند که همه امکاناتی در آن ها وجود دارد.

بنابراین، می توان گفت که نوع دکوراسیون داخلی و نحوه طراحی انجام شده در آپارتمان به شدت روی قیمت آن موثر است. به طوری که هر چقدر طراحی داخلی لوکس تر باشد، قیمت آپارتمان نیز بالاتر می رود. حتی شاید بتوانید با خرید آپارتمان هایی که طراحی داخلی ندارند، در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید؛ اما چون باید برای ساخت کمد دیواری، کابینت و ... هزینه کنید، ارزشش را ندارد که این کار را انجام دهید.

 

فروشگاه خودت را تبلیغ کن.

فروشگاه مصالح،تاسیسات وتجهیزات ساختمانی خودت را اینجا تبلیغ کن وفروشت را چندبرابرکن!
 

تبلیغات هدفمند وهوشمنددرملکیتا

آژانس یامشاوراملاک خودت را به میلیون ها نفر معرفی کن. کیلیک کن وتبلیغ خودت راثبت کن!
 
  • تعداد واحدهای مسکونی در هر مجتمع آپارتمانی

قیمت آپارتمان در بوشهر تحت تاثیر تعداد واحدهای مسکونی در آن مجتمع آپارتمانی نیز هست. در حال حاضر اکثر آپارتمان های مسکونی ساخته شده در بوشهر برج های بلند و با طبقات متعدد نیستند. اکثر آن ها با چند طبقه محدود و به صورت 4 تا 8 واحدی ساخته شده اند.

با این حال اگر در آینده آپارتمان های بزرگ و برج های مسکونی بسیار بلند در بوشهر ساخته شوند، احتمالا قیمت آپارتمان های آن ها پایین تر از آپارتمان های کوچک است. البته باز هم نمی توان به طور دقیق در مورد این موضوع صحبت کرد. چون عوامل بسیار زیادی می توانند روی قیمت آپارتمان در ساختمان های مسکونی بزرگ و کوچک تاثیر بگذارند که این مورد در میان آن ها هیچ است.

  • شرایط محله و منطقه آپارتمان

محله قرارگیری آپارتمان مهم ترین عامل در تغییر قیمت آپارتمان در بوشهر است. هر چقدر محله ها لوکس تر باشند، قیمت هر متر مربع ملک در آن ها بسیار بیشتر است. موضوع دیگری که باعث تغییر قیمت ملک در آپارتمان های مسکونی می شود، امکانات محله است. محله هایی که امکانات خوبی دارند و به راحتی به مرکز شهر دسترسی خواهند داشت، جزء محله های گران قیمت محسوب می شوند.

محل قرارگیری آپارتمان نیز روی قیمت آن موثر است. به طور مثال آپارتمانی که در داخل کوچه بزرگی قرار داشته باشد، قیمت بالاتری نسبت به آپارتمانی دارد که در یک بن بست قرار دارد. حتی تعداد مغازه ها و فروشگاه هایی که اطراف ملک وجود دارند نیز روی قیمت آن موثر می باشند.

  • نوع و کیفیت مصالح استفاده شده در آپارتمان ها

معمولا برج های مسکونی با متریال های ساده تر ساخته می شوند تا قیمت نهایی و تمام شده آپارتمان ها در آن ها پایین تر باشد. اما آپارتمان های مسکونی چند طبقه که توسط خود مالک ساخته شده اند، به احتمال زیاد کیفیت بسیار بالاتری نیز دارند. چون مصالح و تجهیزات استفاده شده در این آپارتمان های مسکونی مرغوب تر و بهتر هستند.

یکی دیگر از عواملی که باعث تغییر قیمت آپارتمان در بوشهر می شود، نوع و کیفیت مصالح استفاده شده است. البته زمان خرید مصالح ساختمانی و قیمت تمام شده آن نیز تاثیر بسیار زیادی روی قیمت آپارتمان در بوشهر می گذارد. هر چقدر قیمت مصالح ساختمانی بیشتر باشد، قیمت نهایی و تمام شده هر آپارتمان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

  • امکانات آپارتمان

عامل دیگری که باعث تعیین قیمت آپارتمان در بوشهر می شود، امکانات آن است. آپارتمان های مسکونی می توانند امکانات متفاوتی داشته باشند. برخی از آن ها دارای پارکینگ و انباری و برخی دیگر دارای بالکن و تراس هستند. بعضی از آپارتمان های مسکونی نیز هیچ کدام از این امکانات را ندارند. امکانات آپارتمان ها می تواند تاثیر بسیار زیادی روی قیمت آن ها داشته باشد. به طوری که هر چقدر امکانات آن ها بیشتر باشد، قیمت آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

اگر قیمت آپارتمان در بوشهر بالا بود، باید به امکانات آن توجه ویژه ای شده باشد. بهتر است که قبل از مشاهده آپارتمان از نزدیک در مورد قیمت آن نظر ندهید. چون عوامل بسیار متنوعی می توانند باعث بالا یا پایین رفتن قیمت آپارتمان شوند که یکی از آن ها امکانات است.

عوامل موثر روی قیمت آپارتمان در بوشهر

ملکیتا چگونه به شما برای اطلاع از قیمت آپارتمان در بوشهر کمک می کند؟

اگرچه ملکیتا نقش زیادی در قیمت گذاری آپارتمان در بوشهر ندارد، اما باز هم به دلیل امکاناتی که جهت فروش ملک در بوشهر فراهم کرده است می تواند باعث فروش ارزان آپارتمان در بوشهر شود. در واقع واسطه هایی که برای خرید و فروش آپارتمان در ملکیتا وجود دارند، کاهش پیدا می کنند. این موضوع می تواند باعث کاهش هزینه های خرید و فروش ملک در ملکیتا شود و مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. بنابراین، حتی با بررسی آگهی های مربوط به فروش ملک در ملکیتا متوجه قیمت گذاری منطقی آپارتمان در این سایت خواهید شد.

ناگفته نماند که کارشناسان ملکیتا قبل از اینکه یک آگهی در سایت منتشر شود، آن ها را بررسی خواهند کرد و در صورتی که قیمت آگهی به صورت نامتعارف باشد، آگهی برگشت خورده و منتشر نخواهد شد. بنابراین، این امکان برای افراد وجود ندارد که بتوانند بدون توجه به قیمت دقیق، ملک خود را در ملکیتا به فروش برسانند.

آیا قیمت آپارتمان در ملکیتا مناسب تر از قیمت آپارتمان در آژانس های مشاور املاک است؟

یکی از سوالات رایجی که در میان مشتریان ملکیتا برای خرید آپارتمان در بوشهر وجود دارد، نحوه قیمت گذاری در این سایت است. به طور کلی، ملکیتا هیچ دخالتی در قیمت گذاری فروشندگان ندارد. فروشندگان که شامل مردم عادی، مشاورین املاک و مدیران آژانس هستند می توانند در ملکیتا ثبت نام کنند و آگهی های خودشان را منتشر نمایند.

قیمت آپارتمان در بوشهر در سایت ملکیتا، معمولا مناسب تر از آژانس ها و مراکز مشاور املاک در بوشهر است. دلیل این موضوع هم حذف واسطه ها و رقابتی است که میان مردم برای قیمت گذاری ملک در این سایت وجود دارد. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت، بهترین آپارتمان های مسکونی را از ملکیتا بخرید. بدون اینکه نیاز به صرف هزینه بسیار زیادی داشته باشید.

قیمت آپارتمان در بوشهر

خرید آپارتمان ارزان در بوشهر با ملکیتا

اگر متقاضی خرید آپارتمان ارزان در بوشهر هستید، می توانید به سایت ملکیتا مراجعه کنید. این سایت آگهی های مختلفی را در زمینه فروش آپارتمان در بوشهر به شما پیشنهاد می کند. می توانید با بررسی هر کدام و قیمت خانه های آپارتمانی، بهترین آپارتمان ارزان بوشهر را خریداری کنید.

البته ناگفته نماند که قیمت آپارتمان در بوشهر تحت تاثیر عوامل مختلفی است. پس اگر می خواهید یک آپارتمان ارزان داشته باشید، باید کمی از آرزوهای خودتان چشم پوشی کنید. به طور مثال، می توانید به جای اینکه به فکر خرید آپارتمان در یک محله لوکس باشید، یک آپارتمان در یک محله معمولی تر را بخرید. یا اینکه اگر هدف شما خرید آپارتمان در یک محل خاص است، می توانید با پایین آوردن متراژ هزینه های خودتان را کاهش دهید.

خوشبختانه آنقدر فاکتورهای موثر روی قیمت آپارتمان در بوشهر زیاد هستند که بتوانید بر اساس بودجه خود، بهترین آپارتمان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که کیفیت آپارتمان و احساس راحتی شما در آن، مهم ترین فاکتور برای خرید خانه است. پس هرگز به دلیل محله قرارگیری آپارتمان و مواردی از این قبیل، یک خانه نامناسب را برای خودتان انتخاب نکنید.

تاثیر قدمت آپارتمان بر روی قیمت آن

یکی از راه های پیش روی شما برای خرید آپارتمان با قیمت مناسب، خرید آپارتمان های قدیمی است. آپارتمان های نوساز و لوکس قیمت بالاتری نسبت به آپارتمان هایی دارند که چند سال ساخت هستند. البته خرید آپارتمان های قدیمی نیاز به صرف هزینه برای بازسازی دارد. به طور مثال ممکن است کفپوش ها و کابینت ها نیاز به تعویض داشته باشند. در این صورت باید کمی تحلیل و بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا واقعا خردی آپارتمان های مسکونی قدیمی ارزش مادی دارد یا خیر؟

آپارتمان های خیلی قدیمی که هیچ بازسازی در آن ها انجام نشده است، می توانند با قیمت ارزانی به فروش بروند. ولی شما باید چند میلیون برای بازسازی آن ها صرف کنید. بهترین راه برای بررسی ارزش خرید این خانه های آپارتمانی این است که از یک فرد متخصص در مورد شرایط خانه سوال بپرسید. در این صورت متوجه می شوید که اختلاف قیمت یک آپارتمان قدیمی به همراه هزینه بازسازی با آپارتمان های جدید چقدر است. 

قیمت آپارتمان در بوشهر و عوامل موثر روی آن

قیمت آپارتمان در بوشهر در مقایسه با خانه ویلایی

حال که با عوامل موثر بر روی قیمت آپارتمان در بوشهر آشنا شدید، احتمالا این سوال برای شما مطرح شده که قیمت آپارتمان در استان بوشهر در مقایسه با خانه های ویلایی چطور است؟ به طور کلی، بیشتر از اینکه نوع ملک روی قیمت تاثیر بگذارد، محله و متراژ آن در قیمت موثر است. شاید بتوانید یک خانه ویلایی قدیمی را با متراژ بزرگ تر با همان بودجه ای که برای خرید آپارتمان کلید نخورده با متراژ کمتر، بخرید. اما موضوع اینجاست که خانه های ویلایی به دلیل داشتن قدمت ساخت زیاد، ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند. به همین خاطر هزینه های پس از خرید آن ها بسیار بیشتر از زمانی خواهد شد که از همان ابتدا اقدام به خرید آپارتمان در بوشهر کنید.

بنابراین، قیمت آپارتمان در بوشهر در مقایسه با خانه ویلایی معمولا بالاتر است. البته به شرطی که محله آپارتمان و خانه ویلایی یک جا باشند تا بتوانیم از جنبه های دیگر آن ها را هم مقایسه کنیم. البته بهترین راه برای اطلاع از قیمت آپارتمان و خانه ویلایی در بوشهر، بررسی آگهی های منتشر شده برای فروش این خانه و آپارتمان ها در سایت های اینترنتی معتبر مانند ملکیتا است.

خرید آپارتمان ارزان در بوشهر با ملکیتا

نگرانی برای خرید آپارتمان در بوشهر هیچ فایده ای ندارد. شما باید قیمت آپارتمان های مختلف را در ملکیتا بررسی کنید تا متوجه شوید بر اساس بودجه ای که دارید، چه گزینه هایی پیش روی شما هستند. ملکیتا بستر خوبی برای شما جهت بررسی آگهی های مختلف است. شاید سایت های دیگری نیز در این زمینه به شما کمک کنند. ولی می توانید با بررسی قیمت آپارتمان های ارائه شده توسط فروشندگان احراز هویت شده و مشاورین املاک معتبر در بوشهر، با خیالی راحت در مورد خرید آپارتمان تصمیم بگیرید. در واقع با ملکیتا امنیت خرید آپارتمان برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

هموطنان عزیز وگر امی لطفاًنظرات گرانبهای خودتان رادرزیر همین مقاله با ماوهمراهان همیشگی ملکیتا به اشتراک بگذارید.

ثبت نظر
لیست نظرات 0 نظر
سوالی برا شما پیش آمده از ما بپرسید!!! support